Мамо, кога ще си имаме бебе?


  Откакто дъщеря ми проговори, задава един и същ въпрос: "Кога ще имаме бебе?" По една или друга причина "бебето" бе отложено във времето, а моето момиче вече става на 5 години. Дългоочакваната новина за бебето е факт, но аз съм съвсем в началото на бременността и все още отлагам разговора с дъщеря ми.
  Хитрушата, обаче е дочула за радостната вест и една сутрин ме шокира с въпрос:
  - Мамо, ти ЗАЩО си бременна?
 Как се отговаря на такъв въпрос? Не успявам да измисля отговор и се измъквам фино, като слон в стъкларски магазин с контра въпрос:
   - А ти знаеш ли какво означава една жена да е бременна?
   - Да, да имаш голям корем и вътре да има бебе, което после ще родиш. Но ти нямаш голям корем.
 Обяснявам как бебето е още малко и как като порасне ще имам голям корем. Разказвам, а очите й светят. Най-накрая бебе! Но виждам и нещо друго - как от щастие ще започне да разказва на всички. Надушила опасността от далече вземам мерки. Предупреждавам, че двамата с баща й не искаме все още да се разчува за малкото ни бебе, просто защото е още твърде рано. Веднага се съгласява, но с едно условие:
  - Мамо, на никого няма да казвам! Само на теб и на госпожата.
 Отново повтарям и потретвам. Май ме разбира. Старае се да спази дадената дума.... по детски.
  Малко след като е посветена в тайната, я оставям на гости при баба й. Когато се връщам, възрастната жена ми разказва за какво са си говорили с детето. Дъщеря ми е решила да запази тайната като е казала: "Мама каза да не казвам, че е бременна!" Примирявам се, че тайна няма да има и започвам да я разпитвам какво иска да е бебето.
   - Каквото Бог каже!
 Нов оригинален отговор. На своите приятели, обаче разказва за своето бъдещо братче.

А вие как съобщихте новината за новия член на семейството? Споделете в коментар.


Няма коментари:

Публикуване на коментар